Sunday

Let me tell you a story before sunrise, let me tell you I am so happy: a never-ending circle my time is. I want to do the same thing all my days, I want to think equal as yesterday, I want to be the same when I wake up and when I go to sleep again. I want to forget all my dreams and to have ideas. I don’t want to be a fucked visionary. I want to be friend of the usurer, the master and the lord. I want they can call me on the cellular when I walk on the streets. I want to be like people on the commercials. I don’t want another revolution. I don’t want the independence of thought, word and action. I don’t want they point at me. I don’t want. Let me tell you a story before sunrise, let me tell you in front of my own reflection I don’t feel any shame. Let me tell you I am not I, I am the other and I don’t write all my thought because I am a good citizen, a moral man and I adore gold. I only wait applause, flattery and to be loved for all. Let tell you a story that is not a pack of lies, where all the lies don’t end in a single truth.



Déjame contarte una historia antes que amanezca, déjame contarte que soy muy feliz: mi tiempo es un círculo que no acaba. Quiero hacer lo mismo todos los días, quiero pensar igual que ayer, quiero ser el mismo cuando me levanto y cuando me acuesto. Quiero dejar de soñar y tener ideas. No quiero ser un jodido visionario. Quiero ser amigo del usurero, del amo y del señor. Quiero que me llamen al móvil cuando estoy en la calle. Quiero ser como la gente del anuncio. No quiero otra revolución. No quiero la independencia del pensamiento, la palabra y la acción. No quiero que me señalen. No quiero. Déjame contarte una historia antes que amanezca, déjame contarte que ante mi reflejo yo no siento vergüenza alguna. Déjame contarte que yo no soy yo, soy el otro y no escribo todo lo que pienso porque soy un buen ciudadano, un hombre de moral y adoro el oro. Solo espero el aplauso, el halago y ser amado por todos. Déjame contarte una historia que no sea una sarta de mentiras, donde todas las mentiras no acaban en una sola verdad.

Post a Comment